دانلود آهنگ

آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ

آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ من برادر شده بودم و برادر باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

دانلود آهنگ من برادر شده بودم و برادر باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید 

متن آهنگ دهه شصتی حمید هیراد:

❤ساده از دست ندادم دل پر مشغله را تا تو پرسیدی و مجبور شدم مسئله را❤
عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را
❤عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ دانه انداخت و از شرم دانه انداخت و از شرم❤
دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را
❤دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را❤

دانلود آهنگ دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق

من برادر شده بودم و برادر باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

❤و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم با تو برگشتم و مجبور شدم قافله را❤
عشق گاهی سبب گم شدن خاطره هاست خواستم باز کنم با تو سر این گله را
❤دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را❤

من برادر شده بودم و برادر باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

دانلود آهنگ با لینک مستقیم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.