دانلود آهنگ

آهنگ جدید و قدیمی

دانلود آهنگ

آهنگ جدید و قدیمی

متن آهنگ هرجور بچرخه چرخ تو روزگار علی براتی

متن آهنگ هرجور بچرخه چرخ تو روزگار علی براتی

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

 

♬♣هرجور بچرخه چرخ تو روزگار♬♣

بازم میرقصم به ساز روزگار

بازم میرقصم به  ساز روزگار

هرچند روحم خسته و جسمم بیمار

رنگ رو دلشکستم از غم یار

آی روزگار ببین امید ندارم

به جز دعا چیزی به لب ندارم

♬♣به جز حرف حق چیزی به لب ندارم♬♣

خدایا رحمی بکن به حال من

بشنو یا ناله و فریاد من

♬♣خبر خوش برسون از یار به من♬♣

تا که پایون بگیره فراغ  من

روزگار … روزگار …

دانلود آهنگ هرجور بچرخه چرخ تو روزگار علی براتی

یادم میاد اون روزای قشنگو

قرارمون تو کوچه های تنگو

♬♣حرفای عاشقونمو قشنگو♬♣

حالا دل تو شده مثل سنگو

خدایا رحمی بکن به حال من

بشنو یا ناله و فریاد من

خبر خوش برسون از یار به من

♬♣تا که پایون بگیره فراغ  من♬♣

روزگار … روزگار …

سه روزه رفته ای سی روزه حالا

♬♣زمستون رفتی و نوروز حالا♬♣

عزیزم کی می‌آیی ، کی می‌آیی

ندارم طاقت یک دم جداییش

 عزیزم کی میایی ندارم طاقت یک دم جدایی 

دانلود آهنگ از وب سایت پاپ ملو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.